Tentang Blog

Blog ini mengandungi kompilasi artikel berguna untuk suami isteri, ibu bapa dan mereka yang bakal memasuki alam rumahtangga. Semoga semua artikel yang dimuatkan di sini dapat dijadikan panduan dan rujuan yang bermanfaat.

PENAFIAN

Artikel yang disiarkan di sini bukan ditulis oleh saya tetapi diperolehi dari pelbagai sumber. Ia dikompilasikan sebagai koleksi peribadi dan sekadar berkongsi pengetahuan dengan pembaca.

Sebahagian isi kandungan blog ini dikategorikan sebagai dewasa, khusus buat bakal pengantin dan suami isteri. Ia hanya bertujuan untuk informasi dan perkongsian ilmu sahaja dan tidak bermaksud untuk menyinggung hati mana-mana pihak atau menyimpang dari tujuan ilmiah. Sebahagian besar artikel diperolehi dari sumber internet, akhbar online dan majalah. Namun, semua artikel adalah hakmilik penulis asal. Dari itu, setinggi penghargaan diberikan kepada pemilik sebenar artikel-artikel tersebut, walau siapapun diri anda dan di mana pun anda berada.

Sebarang masalah berhubung artikel, sila hubungi saya supaya artikel tersebut dapat ditarik balik dari penyiaran.

NOTA TAMBAHAN

Artikel di sini hanya kompilasi. Justeru itu, saya tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan kesihatan, syariah, kaunseling rumahtangga mahupun undang-undang dan hal ehwal agama yang mendalam. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah yang dialami.

Sekian, selamat membaca.

Pautan Blog Dunia Perkahwinan


Rahsia Pikat Nafsu Suami. Nak tau, sila klik sini


Rahsia Tambat Nafsu Isteri. Nak tau, sila klik sini


Rahsia Cepat Membaca. Nak tau, sila klik sini


Rahsia Mudah Hamil. Nak tau, sila klik sini