11 Titik Rahsia Wanita Yang Lelaki Wajib Tahu

Suami hanya menyentuh di daerah sekitar dada dan paha? Aduh, dia wajib baca tulisan ini.

Perempuan mempunyai banyak titik peka yang wajib dieksplorasi bukan hanya sekitar wilayah dada sahaja. Tangan dan kaki, jika disentuh secara tepat akan menghasilkan sensasi tidak terkata!

Sebenarnya, from head to toe, itulah wilayah peka wanita, sayangnya banyak laki-laki yang tidak mengetahui hal itu. Sebahagian besar lelaki cepat menginginkan pasangannya berbaring di tempat tidur dengan kaki terbuka lebar dan meninggalkan bahagian tubuh lain. Kuno sekali!

Inilah saatnya lelaki fokus pada bahagian tubuh pasangan yang selama ini mungkin diabaikan. Minta si dia melakukan sesuatu yang berbeza kali ini.

Jika dia belum tahu wilayah mana yang peka terhadap sentuhan, tunjukkan saja tulisan ini padanya. Selamat mencuba!

1. Kepala
Minta pasangan menggunakan hujung jari dan tengah-tengah jari untuk mengelus pelipis anda. Kemudian, gunakan tangan untuk memainkan rambut sebelum dia menggunakan hujung jari untuk membelai kepala. Lakukan perlahan-lahan. Rebahkan kepala anda di pangkuan sementara dia melakukan urutan untuk bersantai dan reaksi yang apresiatif.

2. Leher
Tidak masalah menggunakan tangan atau mulut. Sebahagian besar wanita menyenangi saat pasangan mengeksplorasi bahagian leher, baik dengan mengelus, mencium atau mengecup ringan. Ciuman dan kucupan daerah sekitar leher dijamin menghasilkan sensasi luar biasa.

3. Punggung
Minta pasangan mengucup mulai rambut kepala sehingga ke punggung sementara tangan merangkul pinggang.

4. Paha
Minta pasangan mengskplorasi paha bahagian dalam dan luar, serta menghindari organ genital, dengan tangan atau mulut. Jangan cuba menggigitnya. Kucup daerah antara labia luar dan kemudian selesaikan sampai paha bahagian atas dengan lidah.

5. Belakang lutut
Anda telentang, angkat kaki, sandarkan di tubuh pasangan. Minta dia menyelusuri lutut bahagian dalam. Cium dan kucup perlahan-lahan daerah tersebut dan sekitarnya.

6. Tangan
Pegang tangannya dengan telapak saling berhadapan dan gunakan kedua jari untuk meraba telapak tangan dengan lembut. Minta dia meraba seluruh permukaan tangan anda. Letakkan jari tengah di mulut pasangan dan hisap perlahan-lahan. Lakukan hal yang sama terhadap suami anda.

7. Pergelangan tangan
Pegang tangan dengan telapak tangan berhadapan, dan gunakan hujung jari untuk menyelusuri pergelangan tangan. Setelah beberapa minit mengelus, gunakan bibir, gigi dan lidah untuk mengucup dan gigit perlahan-lahan bahagian dalam pergelangannya.

8. Telinga
Sampailah ke telinga dan bisikkan sesuatu seperti, “malam ini adalah malam milikmu”. Minta dia mencium bahagian atas telinga, gigit perlahan-lahan. Jangan terlalu keras nanti akan sakit!

9. Perut
Minta si dia memeluk pinggang anda dengan kedua tangan dan hirup aromanya ketika hidung dekat dengan perut pasangan. Minta dia mencium perut dari hujung satu ke hujung yang lain, dan secara tiba-tiba biarkan lidah menjilatinya.

10. Pergelangan kaki
Tak peduli Anda tengah bercinta atau memulai foreplay, tempatkan pergelangan kaki di bahu pasangan. Minta dia menyentuhnya. Elus salah satu dengan tangan dan cium dari satu sisi ke sisi lain.

11. Kaki
Minta si dia mengelus atau memijat ringan dengan minyak pijat atau krim. Oleskan di telapak kaki, perlahan-lahan naik ke ibu jari kemudian ke tumit.

Teknik Pancutkan Isteri. Keterangan lanjut, sila klik sini.


Seni Melambatkan Pancutan. Keterangan lanjut, sila klik sini.

32 Responses to 11 Titik Rahsia Wanita Yang Lelaki Wajib Tahu

  1. abahapis berkata:

    Ini berdasarkan pengalaman pribadi yak? :)

  2. Anak Sultan berkata:

    hehehe ketahuan merupakan pengalaman pribadi penulis

  3. clukindahose berkata:

    1 lagi mas.. daerah bibir.. hehehhee..

  4. halludba72623 berkata:

    hoooo….

    berguna sekali bagi yang sudah bersuami istri nie….. :D

  5. anung berkata:

    saya belum menikah nih.. :-)

    bussssseeetttttt kerennn!!!

  6. Fourtynine berkata:

    Makasih infonya yaa

  7. ekoutama berkata:

    terlalu vulgar….

  8. agheholic berkata:

    wah dah tau semuwa tuh……
    titik yg laen ada g tuh?

  9. MasIndra berkata:

    Halah…bingung saya…ga ada lawan nih hehehe…

  10. Rini berkata:

    buseet…. wow… keren… pacarku kudu mbaca nih…:)

  11. adlideva berkata:

    aku gak sendirian ni

  12. ami berkata:

    alamak..terus ingat husband la…mlm ni pasti milikmu

  13. irrarita.beauty berkata:

    tolong hantar email berkaitan dengan perkara ini ke mail saya

  14. aku berkata:

    wah pening…. belum punya istri :-(

  15. yang berkata:

    info yang menarik 2, boleh apply…tak sabar nih…

  16. nurul berkata:

    nanti antarkan lagi info yang macam tu….mcm best jer….

  17. babycute berkata:

    he….he…kena inform ngan baba lni… =)

  18. fie berkata:

    wow…keren…bisa dicoba nih, bntar lg kan mo kawin ma suami?hehe…..

  19. tg.faris.tg ali berkata:

    ini hanya teori sahaja…pada amali nya..saya katakan tidak sama sakali…

  20. malim_deman berkata:

    seblm artikel nie dsiarkan….hamba tlh mencuba…pd mereka suami-isteri patut mencuba……….jgn malu2

  21. teratai layu berkata:

    wow….sgt menarik….

  22. mat _boom berkata:

    ada la gak yg best 2…
    ada lg best x????

  23. badal berkata:

    info yg menarik n best jugak ni

  24. melicaa berkata:

    bagus untuk yg dah berkahwin..tapi tak elok lak untuk yg belum..

  25. lemas berkata:

    Alah dah selalu buat dah..

  26. Jelita berkata:

    eh.. akak tak perasan lak ada RAHSIA kat cni..
    hmm… bagus ni .. leh try..

  27. linda berkata:

    hantar kaedah ni ke e-mail saya k.tq.

  28. man berkata:

    ingin mengetahui rahsia senjata lelaki?
    sila layari web :
    http://rahsia-senjata-lelaki.blogspot.com/

  29. madjongke berkata:

    Wah.. Ini sangat bermanfaat untuk saya. Terima kasih ya.

  30. mamat berkata:

    ok ugak rahsia ny,,,,

  31. I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored material stylish.

    nonetheless, you command get got an edginess over that you wish be delivering the
    following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly very often inside
    case you shield this increase.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 343 other followers

%d bloggers like this: