Petua Mencantikkan Payudara

Mencantikkan Payudara
Petua 1 : Panaskan dua sudu minyak sapi kemudian biarkan sejuk. Sapu dan urutkan di sekeliling payudara selama 15 minit. BAsahkan tuala dengan air suam. Lap sehingga bersih.

Petua 2 : Tumbuk sepuluh ulas bawang merah hingga halus. Sapukan di sekitar payudara, jangan terkena putingnya. Biarkan selama 15 minit. Kemudian cuci dan bilas dengan air bersih.

7 Responses to Petua Mencantikkan Payudara

  1. cinta berkata:

    betul tu..nnt dh cntik bru suami syg hehehe aman umah tangga

  2. maisara berkata:

    betul….betul22222

  3. nur berkata:

    betol ke ni??mmg dah try ke?menjd ke?

  4. perogol dlm gelap berkata:

    aku suka ramas gelintir putin isap tetik..sodap best..memberahikan..jadi kou prg belai lerr yerr…tq..appreciated

  5. serai wangi berkata:

    kurang percaya lah pulak dgn petua ini.. minyak sapi untuk lebatkan rambut, tu kawan sy pakai minyak sapi rambutnya jadi kerinting afrika.. kang tumbuh bulu lak kat breast… sapa nak bertanggungjawab

  6. lin berkata:

    aku dah cuba pakai minyak sapi,xpi xdapat pun hasilnya huhu..

  7. seri berkata:

    dah try. takde kesan pon

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 349 other followers

%d bloggers like this: