Cara Suami Mendekati Isteri Di Malam Pertama

Suami yang mendekati isteri di malam pertama dengan pujian-pujian verbal mahupun tidak, patutlah menjadikan anda rasa gembira. Tapi samada itu adalah tanda cinta yang tulen, satu pujukan untuk melakukan hubungan seks, atau hanya tinggal pujian adalah bergantung kepada apa yang menyusuli perlakuan itu:

1. Tanda Pada Matanya.
Jika matanya merenung, itu menunjukkan dia berminat tetapi dia mendapati anda sedikit menekan perasaannya. Jika keningnya terangkat itu tandanya dia lebih berani. Jika renungan matanya tepat, itu adalah tanda dia berani menawan anda.

2. Tanda Senyumannya.
Sekiranya suami memberikan senyuman yang hangat dan kelihatan terbuka, ia tanda bahawa dia secara tulen berminat kepada anda. Jika dia senyum tetapi kelihatan tegang dan tertutup itu menunjukkan dia kurang yakin atau mungkin dia tidak percaya pada isteri.

3. Menjilat Bibirnya.
Walaupun wanita tidak begitu menyukai kelakuan seperti ini, ia adalah tanda bahawa lelaki itu berani syahwatnya bangkit, dan dia akan melakukan cumbuan-cumbuan dengan bernafsu.

4. Berjenaka.
Jika dia banyak berjenaka ketika itu, dia adalah suami yang merasa tidak selesa apabila mahu menjadi agresif. hubungan seks memerlukan lelaki menjadi agresif. Anda perlulah memberikan keyakinan kepadanya agar dia berani meneruskan niatnya untuk mencumbui anda.

5. Menyentuh Dan Membelai.
Dia adalah lelaki yang berani dan yakin. Dia dikawal oleh rasa keberahian dan menggunakan sentuhan dan belaian untuk mengawal hubungannya dengan anda.

6. Memuji.
Ini perlulah diperhatikan. Ada suami yang memang ikhlas dengan pujian, sedangkan ada pula yang mempunyai tujuan lain. Apa yg harus anda lakukan ialah menumpukan perhatian kepada apa yg dia katakan. Sekiranya dia memuji secara patut, anda telah menemui suami yang tidak takut untuk menyuarakan apa yang dirasakan di dalam hatinya.


Rahsia Malam Pengantin. Keterangan lanjut, sila klik sini.


Kamasutra Bergambar Melayu, sila klik sini


Pancutkan Isteri Anda. Keterangan lanjut, sila klik sini.


Seni Ciuman. Keterangan lanjut, sila klik sini.

27 Responses to Cara Suami Mendekati Isteri Di Malam Pertama

  1. ustaz shah berkata:

    isteri anda ibarat kebun tanaman anda, jadi jaga lah , siram lah dengan sebaik baik jagaan . semoga mendapat keberkatan ilahi
    http://www.prepaid4u.net/?id=shah_azwan

  2. ririn berkata:

    oh iya, rasnya itu kyak ap ya mlm pertam itu, apa ga sakit……….,slma ni sya blm perna nonton fil2 kyak gtuan, ap kalo mlm pertama sya jg meras deg2kan.

  3. MJ berkata:

    Duh dik ririn.. panasaran ya?

    ngak usah takut ya dik.. tenang aja.. ya pokoknya ingat yang bagus2 aja deh!
    Yang penting bakal suami kamu itu lho.. dikasi tahu suruh banyakkan sabar..jangan gelojoh ya! kerna kalu ngak sabar nanti nya ngak dapat! mungkin aja malam pertama ngak di waktu malam pengatin! Harus ditunggu lagi sampai 3 bulan lagi! hehehe..

  4. azlan berkata:

    buka baju buka seluar main je la…….raba-raba sikit baring kan dia buka baju spender

  5. azlan berkata:

    x kan nk tunggu 3 bulan kot……mesti best giler
    \

  6. adil berkata:

    azlan,

    2 namanye GELOJOH….agk2 ler…x bole ke cool ckit..nnti tkejut istri dia….wat satu persatu rrrr… ikut cra yg diberkati ckit…..

  7. bb_gurlz berkata:

    pelan2 la..jgn la men terjah jer.

  8. pomen berkata:

    nama pun suami isteri..x payah la nk gelojoh sgt..dh tentu benda tu kat depan mata..barang nak pakai lama…

  9. pening berkata:

    A’ah..dah ade d dpn mate..x perlulah tergesa-gesa & gelojoh..relax..InsyaAllah…akan berbaloi hailnye…

  10. bunga berkata:

    idamkan malam pertama yg 1jam nak lepaskan geram dgn main mata, peluk kuat2, cium puas2…peluk tak nak lepas..tak nak istimta’ sume tu lg…nak tu je…n main2 kate je dulu…wah bestnya!!(tp adekah akan terlanjur jua mlm itu juga?ah tidak pasti)

  11. bumisex berkata:

    apa2 pun nak main ni kena ikut sunnah nabi s.a.w

  12. zakuan SUK PERAK berkata:

    malam pertama aku x dapat ….sampai la hari ke 10..lama gak aku simpan benih ni. bila aku pancut kedalam rahim isteriku…. best sangat2. peeeh..nikmatnye.

  13. din berkata:

    pergh!
    pas pncot dlm lubng istri rsee syok sgt !
    dpt laa jlok lju2 ..
    too yunc btmbh syok too…

  14. cute_girl berkata:

    bg sy jgn la kuat sgt nti skt plk…

  15. Ganaz berkata:

    Malam pertama bini aku period, Aku tak boleh tahan. Dah lama aku tunggu saat ni macam gunung berapi merapi nak meledak. Aku ajar bini aku kolom kote aku sampai terpancut kat mulut dia. Penuh satu mulut sampai meleleh-leleh hat dagu dan tetek…. Tu sebab wife aku nampak mdua remaja wlaupun dah anak sedozen.

  16. penasaran_gurlz berkata:

    mcm mane ye mlm ptama..?msti seronokkan..apa yg plu buat ye?

  17. keras berkata:

    Peduli apa! Kalu dh kras trus tutuh ajalah..hentam cukup2..p’puan skrang ni suka kngkng puki kt org lain walu pun dh ada laki..pstu dg bngga crita btg pelir lakinya keciklah,pendeklah, x puaslah..aku dh brtahun2 bawa teksi dLembah Klang, macm2 maklumt ak dpt..berlaku dpan mata..hntar & amek mreka dr tmpt itu..ad yg dg ikhlas mngadu kcuranganya kt aku..sesama rkan skrja brcinta & trus kagkng..laki dirumh…?..kbaykannya bkrja dipjabat..trutama pjabt krajaan..tutuh dlm pjbat pulak tu..kononya ad meetinglah, overtimelah..Smpai bila2 aku x kan pcaya pd pompuan kcuali ibuku tersayang!

  18. puas......ahhhhh.... berkata:

    pengalaman sebenarku…mula2 heran…then sedap…so sayang…

    http://booread.blogspot.com/2011/06/hujungnya-bongkok.html

  19. embon berkata:

    kisah sebenarku…derita kembali ceria…

    http://booread.blogspot.com/2011/05/pakcik-hero.html

  20. jokes only berkata:

    puzzzzz..semacei agin keluak dari anu nye jerr…ke kie ke ke

  21. Yosh berkata:

    OH HAI…

    Thank you for another wonderful post. Where else could anyone get that type of info in such an ideal way of writing? I have a presentation next week, and I’m on the look for such info….

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 345 other followers

%d bloggers like this: