12 Titik Ghairah Bagi Lelaki

1.BELAKANG TELINGA

Ada lelaki yang begitu sensitif dikawasan belakang telinga Jangankan dicumbu malah disentuh saja sudah membuatkan lelaki kegelian . Saat dicumbu ghairah lelaki akan mulai memuncak.Gesekan lidah akan menimbulkan rangsangan yang hebat.Kerana terlalu suka kadang kala lelaki akan memiringkan kepalanya bagi membuka peluang kepada pasangan untuk menjelajah lengkuk yang terletak dibelakang telinga.

2. TELINGA

Cuba teka kenapa pasangan anda seting mencumbui atau menjilat telinga anda Jawapannya ialah keran asi dia berharap anda akan memberi perhatianyang sama pada telinganya. Menurut penulis buku How to Be A Great Lover, hormon lelaki iaitu testosteron sangat mempengaruhi kepekaan daerah sekitar telinga. Maka tidak hairanlah jika rangsangan pada telinga lelaki lebih berkesan berbanding telinga wanita. Lelaki akan naik ghairah apabila cuping telinganya dikulum atau dihisap.

3. BAHAGIAN BAWAH TULANG TENGKORAK

Menurut ahli terapi pakar urut profesional biasanya akan mengelak kawasan urat nadi dan saraf yang tidak berotot. Kerana kawasan ini adalah daerah berbahaya dan pantang tersentuh. Daerah ini sangat sensitif terhadap sentuhan . Kulit dibahagian ini lebih nipis kerana banyak saraf yang berkumpul. Oleh itu lelaki mudah terangsang apabila disentuh. Sentuhan pada daerah berbahaya yang berada dibawah tulang tengkorak ini bolen membangkitkan ghairah. Usapan ringan di daerah ini dapat menambah keintiman anda dengan pasangan.

4. BAHAGIAN BAWAH LENGAN

Ramai yang mengakui sentuhan ringan di daerah ini iaitu dari pergelangan tangan hingga siku cukup untuk
merangsang ghairah. Tetapi sentuhan yang terlalu cepat dan kasar tidak akan menimbulkan sensasi erotis. Ciuman pada daerah ini akan menambahkan lagi rangsangan dan sudah pasti gejolak seks anda meluap- luap.

5. PANGKAL LEHER

Gigitan kecil ala vampire dibahagian otot besat yang terbentang dari leher hingga kebahu juga boleh memancing ghairah seksual lelaki . Ketegangan pada otot menambahkan lagi nikmat gigitan. Malahan ia kakan membuatkan anda berasa seolah-olah tidak sabar untuk melayar bahtera

6. ATAS BIBIR

Bahagian muka paling sensitif terletak diatas bibir. Disitulah terletaknya hujung saraf perasa. Sentuhan selembut mana pun mampu membuat anda dalam keadaan aduhai.Apatah lagi bagi lelaki bermisai nipis. Bahagian ini boleh diusik dengan lidah. Sentuhan-sentuhan lembut seperti bulu ayam atau apa saja benda berbulu dan lembut akan membuat sentuhan lebih bermakna.

7. KULIT KEPALA

Antara sebab lelaki suka ke salon ialah kerana ketagih urutan di kepala.. Semua lelaki termasuk yang botak akan menyukai urutan dibahagian kepala , kulit dibahagian kepala sangat nipis dan menyimpan terlalu banyak sarang perasa. Untuk melakukannya cuba berbaring di riba pasangan dan minta dia ramas kepala anda. Ghairah anda dijamin akan menjalar.

8. PUTING

Puting lelaki amat sensitif tetapi ia sering diketepikan. Walhal sentuhan pada puting dapat mempercepatkan
proses orgasme. Ia disyorkansupayan pasangan anda meletakkan sebelah tangannya pada dada anda sambil jari jemarinya bermain-main lembut putting dada anda, manakala sebelah tangannya lagi mengusap lembut bahagian perut. Sudah tentu ghairah anda menggebu. Tapi ingat ! walau apa pun yang dibuatnya pada puting anda pastikan ia tidak deperlakukan denga kasar kerana ia akan menjejaskan ghairah.

9. TAPAK TANGAN

Tapak tangan antaradaerah yang sangat sensitif untuk dirangsang. Urat-urat kecil dibahagian ini begitu peka dengan geselan atau urutan. Jika diurut pada bahagian ini anda akan berasa cukup ghairah seolah-olah anda ingin melakukan hubungan seks ketika itu juga.

10. JEJAK CINTA

Jejak cinta terletak diantara pusat hingga ke rerembut kemaluan. Kawasan ini jika ditekan secara perlahan-lahan akan membangkitkan sentuhan erotis. Ia boleh dilakukan dengan gerakan melingkar menggunakan seluruh jari( ini boleh dicuba sendiri )

11. TULANG TONGKENG

Kedudukan tulang tongkeng terletak pada bahagian paling bawah tulang belakang. Daerah ini akan memberi kenikmatan tersendiri jika disentuh dengan lembut. Mengurut daerah ini dengan losyen boleh memberi kesan yang luar biasa kepada anda.

12. TULANG PINGGUL

Bahagian ini banyak terdapat saraf-saraf perasa kerana letaknya berdekatan dengan alat kelamin. Nafsu akan bergelora apabila kawasan ini diramas atau digigit

Teknik Pancutkan Isteri. Keterangan lanjut, sila klik sini.


Seni Melambatkan Pancutan. Keterangan lanjut, sila klik sini.

36 Responses to 12 Titik Ghairah Bagi Lelaki

  1. alahai berkata:

    hayatilah………………………………………….

  2. produkhalal berkata:

    good lesson :)

  3. Pembebel berkata:

    Hehe. HAYATI atau hayati? :D

  4. fatim berkata:

    wah..jgn slh guna udah ler..

  5. pepper berkata:

    good lesson

  6. juz say berkata:

    t’bongkar rahsia lelaki
    tak aci……………..

  7. pengiranijam berkata:

    Haha, mmg patut dibongkar, nanti tau jua kalo rahsia…

    Mmg bagus artikel ini, saya amat tertarik, huhu…

  8. nurisya berkata:

    jgan salah guna ilmu yg disampaikan…

  9. garlic berkata:

    saya nak cuba ler…

  10. gee berkata:

    Buat untuk suami jer… jangan try kat suami orang

  11. Gelembai berkata:

    betul ke rahsia niii????

  12. melati berkata:

    usefull.. hahhaha

  13. widuri berkata:

    o, saya akan cuba kat suami tersayang

  14. rinda berkata:

    macamane if tip-tip ni x berkesan pd suami sy?

  15. qisti berkata:

    oh ye ke bolehlah saya mencuba kat suami mana tau dia akan lebih lagi sayang…….

  16. ninie berkata:

    thankx..
    mmg berguna bg sy yg akan berkawin xlamer lg..
    thankx ya…

  17. ummi qistina berkata:

    em…ilmu yg baik.

  18. amy berkata:

    bagus jugak,saya bleh cuba tip yang diberikan untuk buat suami lbh sayang….

  19. asialady berkata:

    it’s true!! i dah bersuami & i use this tips b4..suami puas hati dgn service yg d beri.. gd luck 2 all isteri2.. yg nak try kat hubby org 2, bawa mengucap pjg2..itu kejo yg menjijikn..

  20. lilin_qisteen berkata:

    apa salahnya berkongsi ke arah kebaikan.. ok le tu untuk isteri y sayang suami ……… jangan salah guna udah yek….

  21. insan berkata:

    suami suke pada isteri yang suke tunjukkan liku2 badan nye.. so, ap kate isteri duk umah tak payah pakai baju la senang baru suami sayang selalu.. hehehe
    tak tau betul ke tak tapi gitulah.. tak salah mencube..
    saya pun wat gitu jugak.. ap nak malu, dah memang milik suami pun kan.. tp klu ada anak tak payah lah sebab tak elok.. try lah suami suke sangat..

  22. alia maisara berkata:

    cam 2 ekkk…dah tau.heheheh

  23. Bakir berkata:

    Paling sensitif buat lelaki adalah pada zakar dan kantong kemaluannya

  24. meltz... berkata:

    tip yang hebat tue….. nk cube lah…. nk tngk ape reaksi si dia …. x sbr nih….

  25. azuan berkata:

    bagi kaum wanita..isteri selamat mencuba……..sampai ke puncak klimaks..hhehhe

  26. aminkanda berkata:

    AWAS cerite ni untuk orang dah kahwin aje. Itu petua2 aje. Nak lebih lagi guna2lah produk seumpama dan sewaktu dengannya. Nak dapat benda2 tu call teman di 012-5073007.

  27. nusa berkata:

    Ghoiro kog gitu…..????

  28. tukang kata berkata:

    ni yg x sabar nk kawin ni

  29. dinklate berkata:

    kalau nak kahwin..kenalah ada tip2 menarik dan cara untuk malam pertama jadi ingatan sampai bila-bila….

  30. Mizan berkata:

    Tip yang sangat menarik…

  31. Thanks for ones marvelous posting! I really enjoyed reading it,
    you are a great author. I will ensure that I bookmark your blog and will often come
    back sometime soon. I want to encourage you to definitely continue your
    great writing, have a nice afternoon!

  32. Wolfgang berkata:

    Thank you, I’ve just been searching for information about this topic for a while and yours is the best I have came upon till now. However, what concerning the bottom line? Are you certain in regards to the source?

  33. website berkata:

    great submit, very informative. I’m wondering why the other specialists of this sector do not understand this. You should continue your writing. I am confident, you have a great readers’
    base already!

  34. Thanks for your personal marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it, you can be
    a great author.I will make certain to bookmark your blog and will come back at some
    point. I want to encourage you to definitely continue your great work, have a nice morning!

  35. Rida berkata:

    yes, that is true, lets you try if you wanna to know

  36. yacon sirup berkata:

    FOS, classified as a prebiotic, is a non-caloric sweetener and also a fiber source.
    Where something is outside it is questionable whether in fact the natural root
    extract of yacon plant is inside. This article has been flagged as spam, if you think this is an error
    please contact us.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 349 other followers

%d bloggers like this: